مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:352021-09-25اقتصادي

خط کشی بیش از 1000 کیلومتر از راههای سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال سیستان و بلوچستان گفت: 1028 کیلومتر از راههای ارتباطی استان با صرفه جویی بالغ بر 31 میلیارد ریال بوسیله اداره ایمنی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال سیستان و بلوچستان گفت: 1028 کیلومتر از راههای ارتباطی استان با صرفه جویی بالغ بر 31 میلیارد ریال بوسیله اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های این اداره کل در 6 ماهه نخست سالجاری خط کشی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی، ایوب کرد ارتقاء ایمنی راه ها را از اولویت های این اداره کل برشمرد و افزود: هدف از خط کشی راه ها منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای استفاده بهینه از امکانات و کاهش هزینه ها این سطح از خط کشی راهها را با استفاده از اکیپ امانی و تنها با اعتبار 61 میلیارد و 680 میلیون ریال اجرایی کرد در حالی که اگر توسط پیمانکار بخش خصوصی عملیاتی می شد نیاز به 92 میلیارد و 520 میلیون ریال اعتبار بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با عنایت به تلاش های فراوان انجام پذیرفته از سوی عوامل راهداری استان سعی شده در هیچ یک از راههای شریانی و اصلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی بیش از 1000 کیلومتر از راههای سیستان و بلوچستان

خط کشی بیش از 1000 کیلومتر از راههای سیستان و بلوچستان