مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:252021-09-25سياسي

تامین اعتبار 100 میلیارد ریالی برای بازسازی پل تخریبی «آب دبه»


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: 100 میلیارد ریال برای بازسازی پل تخریب شده آب دبه (پل چک چک) از طریق منابع ملی تامین اعتبار شده است و عملیات اجرایی آن به زودی آغار می شود.

- اظهار کرد: توفیقی حاصل شد که در اواخر شهریورماه و اوایل مهرماه برای بازدید و تعیین و تکلیف برخی از پروژه ها میهمان مردم شهرستان پارسیان باشم.

وی مهم ترین چالش های شهرستان پارسیان را در سه بخش راه، شیلات و آب دانست و عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده 100 میلیارد ریال برای بازسازی پل تخریب شده آب دبه (پل چک چک) از طریق منابع ملی تامین اعتبار شده است و عملیات اجرایی آن به زودی آغار می شود.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان ابراز داشت: مدیران دولتی باید ضمن سرکشی منظم به شهرستان ها، با مردم در ارتباط باشند و برای حل مشکلات پیگیری های لازم را انجام دهند.

جباری با اشاره به برسی چالش های صیادی در شهرستان پرسیان، تصریح کرد: مقرر شد که برای حل چالش شیلات جلسه ای با حضور فرماندار و نمایندگان صیادان با مسئولین شیلات کشور برگزار شود.

وی بیان داشت: با توجه به حریم راه روستاهای ساحلی شهرستان پارسیان که بین کوه و دریا محسوب شده اند، فضایی برای توسعه زیرساخت ها و روستاها وجود ندارد؛ به همین جهت مقرر شد که حریم جاده پنج متر و 22 سانتی متر کاهش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار 100 میلیارد ریالی برای بازسازی پل تخریبی «آب دبه»

تامین اعتبار 100 میلیارد ریالی برای بازسازی پل تخریبی «آب دبه»