مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:252021-09-25اقتصادي

آمادگی برای راهداری زمستانه در گلستان/4 دوربرگردان ایمن افتتاح شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آمادگی برای راهداری زمستانه خبرداد و گفت: از ابتدای سال تاکنون چهار دوربرگردان در گلستان به بهره برداری رسیده است.

- ، غلامرضا بیکی شامگاه صبح شنبه د گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای سال تا کنون 53 کیلومتر از راه های اصلی و شریانی گلستان با اعتباری بالغ بر 460 میلیارد ریال آسفالت شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اضافه کرد: همچنین در راستای افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی و تسریع در روند تردد کاربران جاده ای در محورهای روستایی و فرعی طی 6 ماه اخیر 19 کیلومتر از راه های روستایی استان با اعتبار 141 میلیارد ریال روکش آسفالت شده است.

بیکی عملیات راهداری زمستانه را در شروع فصل سرما از مهم ترین ماموریت های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گلستان دانست و گفت: تاکنون اقدامات اولیه جهت تهیه و دپوی مصالح لازم، از قبیل شن و نمک انجام شده است.

وی از تعمیر و بازسازی ماشین آلات سبک و سنگین مورد استفاده در این طرح خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری علاوه بر تعمیر و بازسازی ادوات و ماشین آلات مورد نیاز، دو دستگاه لودر و دو دستگاه کامیون بازسازی شده به ناوگان این اداره افزوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای راهداری زمستانه در گلستان/4 دوربرگردان ایمن افتتاح شد

آمادگی برای راهداری زمستانه در گلستان/4 دوربرگردان ایمن افتتاح شد