مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:202021-09-25سياسي

شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی اردبیل به وظایف خود عمل نمی کنند


نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های خدماتی شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل به وظیفه خود در ایجاد زیرساخت ها و امکانات اولیه به درستی عمل نکردند.

- عباس جهانگیرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در بازدیدی که اخیراً از شهرک ها و نواحی صنعتی در پارس آباد و بیله سوار داشتیم با اعتراض سرمایه گذاران و کارآفرینان در شهرک ها و نواحی صنعتی روبه رو شدیم که عمدتاً از نقصان در زیرساخت های این شهرک ها و نواحی گله مند بوده و بی توجهی مسئولان امر را یادآور شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به تعلل مسئولان استانی ما از طریق مدیرعامل شرکت های صنعتی پیگیر موضوع شدیم تا در کنار ایجاد زیرساخت های لازم از شرکت های خدماتی سلب مسئولیت شده و کارهای عمرانی و زیربنایی به خود شهرک ها و نواحی صنعتی واگذار شود.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار شد این روند به سرعت طی شده و مسئولان شهرک ها و نواحی صنعتی در سطح استان و شهرستان کارهای زیرساختی نظیر خیابان کشی، معبرسازی، خدمات آب و فاضلاب، گاز و مخابرات را به عنوان زیرساخت اولیه در اختیار سرمایه گذاران و کارآفرینان قرار دهند تا رونق این مجموعه ها را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی اردبیل به وظایف خود عمل نمی کنند

شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی اردبیل به وظایف خود عمل نمی کنند