مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:202021-09-25سياسي

پرسش رییس جمهور از دانش آموزان: ایران قوی دارای چه ویژگی هایی است؟


رییس جمهور از پرسش مهر بیست و دوم از دانش آموزان پرسید: ایران قوی دارای چه ویژگی هایی است و نقش شما در شکل گیری ایران قوی چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و شروع سال تحصیلی 1401ـ1400 که در دبستان پسرانه فولادفر ناحیه 2 شهرری برگزار شد، از دانش آموزان پرسید: ایران قوی دارای چه ویژگی هایی است و نقش شما در شکل گیری ایران قوی چیست؟ وی ادامه داد: امیدواریم با کمک آینده سازان، مربیان و معلمان بتوانیم ایران قوی را رقم بزنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این سؤال، بیست و دومین پرسش مهر رییس جمهور و اولین پرسش مهر آیت الله رییسی از دانش آموزان بود.

پرسش مهر رییس جمهور از سال 1376 آغاز شد و با توجه به اینکه در برخی سال ها پرسش مهر برگزار نشد، امروز، بیست و دومین پرسش مهر مطرح شد.

اما آغازگر پرسش مهر در مهر 1376 توسط رییس جمهور وقت کلید خورد که در زنگ اول مهر در روستای بنمار از روستاهای زلزله زده استان اردبیل، مطرح شد و درباره لزوم احترام به قانون و قانون مندی در جامعه و راهکارهای استقرار امنیت در کشور و نیز راه حل های عملی بیرون راندن بیگانگان از منطقه بود.

آن زمان این پرسش رییس جمهور به طرح بنمار مشهور شد ولی در سال بعد به پرسش مهر تغییر نام داد و در هفتصد و بیست و دومین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسش رییس جمهور از دانش آموزان: ایران قوی دارای چه ویژگی هایی است؟

پرسش رییس جمهور از دانش آموزان: ایران قوی دارای چه ویژگی هایی است؟