مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:152021-09-25حوادث

عملیات اطفای حریق «درازنو» به سومین روز رسید


آتش سوزی که از ظهر روز پنجشنبه یکم مهرماه در منطقه «زرشک چال» ارتفاعات درازنو شهرستان کردکوی به وقوع پیوسته، همچنان مهار نشده و در حال گسترش است.

- ایسنا/گلستان آتش سوزی که از ظهر روز پنجشنبه یکم مهرماه در منطقه زرشک چال ارتفاعات درازنو شهرستان کردکوی به وقوع پیوسته، همچنان مهار نشده و در حال گسترش است.

ظهر پنجشنبه به فاصله چند کیلومتر از یکدیگر دو فقره آتش سوزی گسترده در ارتفاعات یانه سر و زرشک چال شهرستان کردکوی به وقوع پیوست که با تلاش های نیروهای امدادی، آتش سوزی در یانه سر مهار شد اما عملیات مهار آتش در منطقه زرشک چال با توجه به شدت بالای وزش باد، تاکنون ناموفق بوده است.

با توجه به شدت آتش سوزی و صعب العبور بودن منطقه، درخواست اعزام سه فروند بالگرد به منطقه داده شد اما شدت وزش باد استفاده از بالگرد با چالش روبه رو کرده است.

هر چند عصر روز گذشته بالگرد اطفای حریق 6 سورتی پرواز در منطقه داشته است.

آتش سوزی درازنو گسترش یافت عبدالرحیم لطفی_ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در خصوص آخرین وضعیت حریق در منطقه درازنو به ایسنا گفت: با توجه به شدت وزش باد، آتش سوزی منطقه درازنو گسترده تر شده است.

وی با اشاره به اینکه در چند نقطه از این منطقه آتش سوزی داریم، گفت: آتش از روز گذشته به برخی مناطق زیر دکل صداوسیما و کشیده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اطفای حریق «درازنو» به سومین روز رسید

عملیات اطفای حریق «درازنو» به سومین روز رسید