مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:152021-09-25سياسي

انتشار کتابی جهت بررسی سیاست های توسعه آموزش عالی


مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت: کتاب «سیاست های توسعه آموزش عالی و اشتغال» که توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است به تحلیل مضمون سیاست های توسعه آموزش عالی کشور در دوران پس از انقلاب اسلامی می پردازد.

- ایسنا/قزوین مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت: کتاب سیاست های توسعه آموزش عالی و اشتغال که توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است به تحلیل مضمون سیاست های توسعه آموزش عالی کشور در دوران پس از انقلاب اسلامی می پردازد.

علی دل زنده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به موضوع این کتاب تصریح کرد: کتاب پیش رو حاصل کار پژوهشی سهیل سرو در رساله دکتری است که به راهنمایی دکتر جعفر هزار جریبی و مشــاوره دکترمحمدتقی کرمی، دکتراردشــیر انتظاری و داوری دکتر ابوتراب طالبی و دکترغلامرضا ذاکرصالحی در 300 صفحــه تدوین و دفاع شــده اســت.

وی افزود: طی این کار پژوهشــی که در ســه بخش کلی انجام گرفته است؛ ابتدا سیاست های توسعه آموزش عالی کشور در دوران پس از انقلاب اسلامی مطالعه و تحلیل مضمون شده، در ادامه مصاحبه نیمه ساختار یافته با 30 نفر از متولیان و دســت اندرکاران سیاســت های آموزش عالی کشــور صورت گرفته است، در ضمن این موارد مرور ســاده ای بر آمارهای کشــور در حوزه آموزش عالی و اشــتغال نیــز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتابی جهت بررسی سیاست های توسعه آموزش عالی

انتشار کتابی جهت بررسی سیاست های توسعه آموزش عالی