مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:052021-09-25سياسي

بهای برق در گلستان مانند مناطق گرمسیری محاسبه شود


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به گرمای بی سابقه در گلستان باید تعرفه برق استان مانند مناطق گرمسیری محاسبه شود.

- با اشاره به ارقام نجومی قبوض برق در گلستان، اظهار کرد: قبوض نجومی برای مشترکان برق در گلستان صادر نشده و مردم توان پرداخت ندارند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: هفته گذشته با وزیر نیرو در این خصوص صحبت کرده و خواستار تجدیدنظر برای این قبوض شده ایم.

وی با اشاره به اینکه امسال گلستان گرمای 55 درجه را تجربه کرده است، خاطرنشان کرد: بهای برق مصرفی مردم در این استان سه الی چهار برابر شده است که نشان از شدت گرمای هوا در ایام تابستان دارد.

سنگدوینی ادامه داد: گرمای هوا از یک سو و قطعی های گسترده هشت ساعته در استان از طرف دیگر، تابستان امسال را برای گلستانی ها تلخ کرد و هم اکنون قبوض برق با این ارقام شرایط را برتر کرده و اصلاً قابل قبول نیست.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در این خصوص باید تجدیدنظر شود، خاطرنشان کرد: شرکت برق نمی تواند برق مردم را قطع کنند و هفت نماینده گلستان اتفاق نظر دارند که با این شدت گرما و شرایط خاص گلستان، باید تعرفه برق استان مانند مناطق گرمسیری محاسبه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهای برق در گلستان مانند مناطق گرمسیری محاسبه شود

بهای برق در گلستان مانند مناطق گرمسیری محاسبه شود