مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:052021-09-25سياسي

جوانان جهادگر همچنان در مسیر محرومیت زدایی/ دفاع مقدس تمام شدنی نیست


مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه دفاع مقدس محدود به هشت سال نبوده و نیست، گفت: دفاع مقدس به هشت سال محدود نمی شود بلکه تا به امروز در اشکال گوناگون به منصه ظهور نشسته است.

- اسماعیل قزلسفلی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس از شیراز، اظهار داشت: از روز تشکیل انقلاب اسلامی دفاع مقدس آغاز شده و ویژه هشت سال جنگ تحمیلی نبوده است؛ بلکه همواره در انواع مختلف استمرار داشته است.

وی افزود: روزی دفاع مقدس در قالب جنگ سخت بود که یک وجب از خاک کشورمان به بیگانگان داده نشد، یک روز در جنگ امنیتی و جنگ با منافقین کور دل درگیر بودیم، یک روز دیگر در جنگ نرم که همچنان هم ادامه دارد و امروز هم در و فرهنگیان است، گروه دوم گروه محله محور و سوم جغرافیامحور است.

وی افزود: برای نقش آفرینی گروه های جهادی در این عرصه ها برنامه ریزی های لازم انجام شده که به عنوان نمونه برگزاری رزمایش جهاد تحصیلی ویژه قشر فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب در سه هزار محله آغاز شده است.

او هدف از این اقدام را شناسایی دانش آموزان جامانده و بازمانده از تحصیل عنوان کرد و اظهار داشت: اختصاص لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی و دیگر ملزومات به  خانواده هایی که به نوعی نمی توانند به وضعیت تحصیلی فرزندان شان برسند از جمله فعالیت های این عرصه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان جهادگر همچنان در مسیر محرومیت زدایی/ دفاع مقدس تمام شدنی نیست

جوانان جهادگر همچنان در مسیر محرومیت زدایی/ دفاع مقدس تمام شدنی نیست