مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:002021-09-25سياسي

لزوم ایجاد پلتفرم های ویژه سالمندان و توجه به ارتقاء سواد دیجیتالی آنها


رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور ضمن تشریح روزشمار هفته سالمندی، بیان کرد: «بهره مندی عادلانه همه سنین از فناوری دیجیتال»، شعار جهانی این روز است و طی یکسال آینده با الهام از این شعار سعی در شناسایی خلاءهای موجود در کشور می کنیم و از دستگاه های .

- رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور ضمن تشریح روزشمار هفته سالمندی، بیان کرد: بهره مندی عادلانه همه سنین از فناوری دیجیتال ، شعار جهانی این روز است و طی یکسال آینده با الهام از این شعار سعی در شناسایی خلاءهای موجود در کشور می کنیم و از دستگاه های اجرایی می خواهیم به آموزش ها، ساختارها و اطلاع رسانی هایی که در حوزه فناوری دیجیتال برای سالمندان نیاز است ورود و برای آن برنامه ریزی کنند.

حسام الدین علامه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به هفته سالمندان که از 6 مهر آغاز و تا 12 مهرماه ادامه دارد، بیان کرد: بهره مندی عادلانه همه سنین از فناوری دیجیتال ، شعار جهانی سازمان ملل و سازمان جهانی بهداشت برای این روز است و تا یکسال مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بنابراین ما طی یکسال آینده با الهام از این شعار سعی در شناسایی خلاءهای موجود در کشور خواهیم داشت و از دستگاه های اجرایی می خواهیم که به آموزش ها، ساختارها و اطلاع رسانی هایی که در حوزه فناوری دیجیتال برای سالمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد پلتفرم های ویژه سالمندان و توجه به ارتقاء سواد دیجیتالی آنها

لزوم ایجاد پلتفرم های ویژه سالمندان و توجه به ارتقاء سواد دیجیتالی آنها