مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 04:552021-09-25اقتصادي

صدور 2 پروانه تأسیس پرورش صنعتی الاغ در همدان


مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی استان همدان از افتتاح و بهره برداری واحد صنعتی پرورش الاغ قهاوند در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی استان همدان از افتتاح و بهره برداری واحد صنعتی پرورش "الاغ" قهاوند در آینده نزدیک خبر داد.

علی خدارحمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد:در حال حاضر ساخت و ساز ساختمانی این طرح به پایان رسیده و متقاضی طرح در حال خریداری چهارپایان واحد خود از بندرعباس است .

وی با اشاره به ظرفیت 70 رأسی واحد پرورش الاغ، تصریح کرد: این واحد پرورش الاغ قرار بر این بود که در هفته دولت سال جاری افتتاح و به بهره برداری برسد که به دلیل به طول انجامیدن خریداری چهارپایان واحد توسط مالک طرح بهره برداری آن به هفته دولت نرسید.

مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی استان همدان یادآور شد: واحد دیگر 30 رأسی نیز در این رابطه در یکی از روستاهای شهرستان رزن به مرحله پروانه تأسیس رسیده و مالک آن پیگیر احداث طرح خود است.

خدارحمی با بیان اینکه تاکنون در سطح استان همدان دو مورد پروانه تأسیس صنعتی پرورش الاغ در استان صادر شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر صدور مجوز پرورش دام صنعتی و سنتی بر عهده نظام مهندسی جهادکشاورزی بوده و امور دام به عنوان ناظر طرح به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 2 پروانه تأسیس پرورش صنعتی الاغ در همدان

صدور 2 پروانه تأسیس پرورش صنعتی الاغ در همدان