مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 04:152021-09-25سياسي

انتقاد امام جمعه تبریز از سرگردانی زائران اربعین حسینی در فرودگاه تبریز


امام جمعه تبریز با اشاره به سرگردانی برخی از زائران اربعین حسینی در فرودگاه تبریز گفت: هیچ کس حق ندارد که زائر اباعبدالله الحسین را به سردرگمی بیاندازد یا با او برخورد نامحترمانه ای داشته باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با اشاره به سرگردانی برخی از زائران اربعین حسینی در فرودگاه تبریز گفت: هیچ کس حق ندارد که زائر اباعبدالله الحسین را به سردرگمی بیاندازد یا با او برخورد نامحترمانه ای داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم جمعه شب، دوم مهر ماه در برنامه ی پیام جمعه شبکه ی سهند اظهار کرد: به مقصر سرگردانی زائران اربعین حسینی در فرودگاه تبریز، هر مسئول یا نهادی اعم از فرودگاه، شرکت های هواپیمایی یا ستاد بازسازی عتبات عالیات است، تذکر جدی می دهم که هماهنگی های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: امام حسین(ع)، عاشورا و اربعین بزرگترین حلقه های پیوند دهنده ی مردم ایران و جمهوری آذربایجان هستند و اظهارات سخیف جیره خواران رژیم صهیونیستی، تاثیری در اتحاد و همدلی شیعیان ایران و جمهوری آذربایجان ندارد.

وی افزود: ایران اسلامی همیشه در تمام سطوح از رهبر معظم انقلاب تا دولت و مردم، از استقلال و تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان حمایت کرده است، اما برخی این واقعیت را ندیده یا نمی خواهند که ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه تبریز از سرگردانی زائران اربعین حسینی در فرودگاه تبریز

انتقاد امام جمعه تبریز از سرگردانی زائران اربعین حسینی در فرودگاه تبریز