مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 22:152021-09-24اجتماعي

آموزش حضوری در 1130 مدرسه روستایی و عشایری مازندران


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: حدود یک هزار و 130 مدرسه در سطح استان مدرسه روستایی و عشایری با زیر 100 دانش آموز هستند که آموزش در این مدارس به صورت حضوری خواهد بود.

- بهروز منصورکیایی درباره بازگشایی مدارس در مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بازگشایی مدارس استان به صورت حضوری و غیرحضوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز گذشته یکم مهر ماه، زنگ آغاز تحصیلی به صورت همزمان در مدارس مازندران نواخته شد، افزود: حدود یک هزار و 130 مدرسه در سطح استان مدرسه روستایی و عشایری با زیر 100 دانش آموز هستند که آموزش در این مدارس به صورت حضوری خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تصریح کرد: مدارس بین 100 تا 300 دانش آموز باید شورای مدارس فعال شده و در قالب نوبت بندی بحث حضور دانش آموزان را خواهیم داشت و مدارس بالای 300 نفر از آبان ماه بازگشایی می شوند.

منصورکیایی بیان کرد: امیدواریم با واکسینه شدن همه معلمان و دانش آموزان، آموزش حضوری از آبان ماه در همه مدارس استان آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم هیچ موضوعی جای آموزش حضوری را نمی گیرد بنابراین اولیا باید شرایط حضور دانش آموزان را در مدارس مازندران مهیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حضوری در 1130 مدرسه روستایی و عشایری مازندران

آموزش حضوری در 1130 مدرسه روستایی و عشایری مازندران