مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 20:352021-09-24اجتماعي

آغاز دومین مهر کرونایی


1400 از امروز آغاز و مدارس پذیرای قریب به 15 میلیون دانش آموز خواهند بود؛ هرچند امسال نیز همانند سال گذشته و در پی پاندمی کرونا، آموزش ها غیرحضوری آغاز و هنوز مشخص نیست بازگشایی حضوری برای چه تعداد از مدارس، - در کدام مناطق و از چه زمانی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرچند ابهامات بازگشایی مدارس در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش و سردرگمی خانواده ها کمتر شده است اما همچنان پذیرش حضوری در مدارس به طور قطعی در هیچ استانی مشخص نشده و وزارت آموزش و پرورش قصد ندارد امسال نسخه واحدی برای همه مناطق کشور بپیچد؛ همانطور که سرپرست این وزارتخانه نیز هفته گذشته گفت که تصمیم گیری برای حضور دانش آموزان در مدارس را به اولیاء و مربیان و مدیر مدرسه در هر منطقه، واگذار کرده ایم.

سیاست ما این است در مدارسی که می توانیم با رعایت فاصله های اجتماعی، استاندارد مورد تأیید وزارت بهداشت را تأمین و حضور حداقلی دانش آموزان را مهیا کنیم.

با اتمام واکسیناسیون فرهنگیان و آغاز واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله از 28 شهریورماه، بازگشایی حضوری مدارس قوت گرفته است؛ هرچند به گفته مدیرکل سلامت وزارت آموزش و پرورش آموزش حضوری در مهرماه در شهرهای بزرگ و مراکز استان ها کماکان منتفی است و سال تحصیلی با آموزش غیرحضوری آغاز می شود، ولی انتظار می رود از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین مهر کرونایی

آغاز دومین مهر کرونایی