مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 20:052021-09-24ورزشي

واکنش سرمربی فوتسال به پیروزی مقابل ازبکستان


سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از پیروزی تیمش مقابل ازبکستان گفت: آنچه باعث خوشحالی من شد دوندگی بسیار بالای بازیکنان ایران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد ناظم الشریعه بعد از پیروزی نفس گیر مقابل ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهای در لیتوانی صحبت های زیر را مطرح کرد: آقای ناظم الشریعه چرا بازی مقابل ازبکستان کمی سخت شد؟ همانطور که در قبل گفته بودم همه تیم های حاضر در جام جهانی کیفیت بود وقتی نتیجه 9 بر 5 شد تیم ملی بازی را کمی آسان گرفت اما با این حال جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم مخصوص نیمه دوم شروع طوفانی داشتند.

 تیم ملی قرار است در مرحله بعد با قزاقستان بازی کند در رابطه با این بازی صحبت کنید؟ قزاقستان تیمی متفاوت است پایه بازی قزاق ها استفاده از دروازه بان در بازی و مشارکت در تهاجم است دروازه بان قزاق ها چند سالی است که به عنوان بهترین دروازه بان فوتسال جهان انتخاب می شود نیکیتا بازی با پای بسیار خوبی دارد چون جلو می آید و کار دفاعی رقبا سخت می شود دلیل برتری قزاقها استفاده از همین تاکتیک است ما با آنها بازی کرده ایم و می دانیم کار آسانی نداریم ولی اما اگر می خواهیم در زمره 4 تیم نهایی جام جهانی باشیم باید قزاقستان را ببریم امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سرمربی فوتسال به پیروزی مقابل ازبکستان

واکنش سرمربی فوتسال به پیروزی مقابل ازبکستان