مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 19:152021-09-24اقتصادي

تخفیف پرداخت عوارض صنفی در ازای واکسیناسیون کرونا


نائب رییس اتاق اصناف مرکز استان قم از ارائه تخفیف در پرداخت عوارض صنفی منوط به تزریق دو دوز واکسن کرونا خبر داد.

- بیت الله کریمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تداوم بازرسی های بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیان کرد: یکی از برنامه های اتاق اصناف قم، پیگیری تکمیل واکسیناسیون همه اصناف علیه بیماری کروناست.

وی افزود: تا پیش از برداشته شدن محدودیت سنّی در تزریق واکسن، حدود شش هزار نفر از اصناف مختلف قم نسبت به واکسینه کردن خود اقدام کرده بودند.

نائب رییس اتاق اصناف مرکز استان همچنین ادامه داد: برآورد فعلی این است که حدود 20 هزار نفر از شاغلان در اصناف مختلف واکسن اقدام کنند و در این زمینه راهکارهای تشویقی در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد: البته هیئت رییسه اتاق اصناف مرکز استان نیز بسته های تشویقی کلی برای همه واحدهای صنفی در نظر گرفته که یکی از این بسته ها، ارائه 15 درصد تخفیف در پرداخت عوارض صنفی از ابتدای مهر ماه تا پایان آذر ماه در ازای ارائه کارت واکسن است.

نائب رییس اتاق اصناف مرکز استان سپس اظهار کرد: بدیهی است بسته های پیشنهادی تشویقی برای گسترش واکسیناسیون در اصناف مختلف پس از تصویب نهایی در کمیسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف پرداخت عوارض صنفی در ازای واکسیناسیون کرونا

تخفیف پرداخت عوارض صنفی در ازای واکسیناسیون کرونا