مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 19:052021-09-24سياسي

سازمان ملل در جهت رفع تحریم های ظالمانه سوریه نقشی فعال تر ایفا کند


وزیر خارجه کشورمان در دیدار با فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه گفت: انتظار می رود سازمان ملل در جهت رفع تحریم های ظالمانه که مردم سوریه را هدف قرار داده، - ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و گیر پدرسون فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه در دیداری در حاشیه مجمع عمومی، در خصوص وضعیت سوریه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در این دیدار از تلاش های سازمان ملل متحد و فرستاده ویژه دبیرکل جهت پایان دادن به بحران سوریه اعلام حمایت کرد و در عین حال خواستار توجه به تمامی ابعاد بحران سوریه توسط سازمان ملل متحد شد.

دکتر امیرعبداللهیان با انتقاد و محکوم کردن تحریم های آمریکا علیه سوریه، تصریح کرد که انتظار می رود سازمان ملل متحد در جهت رفع تحریم های ظالمانه که مردم سوریه را هدف قرار داده، نقشی فعال تر ایفا کند.

وزیر امور خارجه همچنین تصریح نمود که اشغالگری، حضور و دخالت نیروهای برخی کشورها بدون خواست و نظر دولت و مردم سوریه، به طولانی تر شدن بحران دامن زده است.

دکتر امیرعبداللهیان در این دیدار بار دیگر بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از تمامیت ارضی و خواست مردم سوریه تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل در جهت رفع تحریم های ظالمانه سوریه نقشی فعال تر ایفا کند

سازمان ملل در جهت رفع تحریم های ظالمانه سوریه نقشی فعال تر ایفا کند