مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 19:052021-09-24اقتصادي

اختصاص محاکم ویژه برای رسیدگی به پرونده های اقتصادی


منظور تسریع در رسیدگی و بررسی های تخصصی شعب ویژه رسیدگی به دعاوی و پرونده های اقتصادی و واحد های تولیدی در استان تشکیل شده و اکنون نیز فعال هستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد رزم امشب در حاشیه جلسه ستاد اجرای سیاستهای اقتصادمقاومتی 18 درصد است و سود بالای آن قانونی و شرعی نبوده و محاکم قضایی سود مرکب و جریمه در جریمه را نخواهند پذیرفت.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز قرار شد در اعطای تسهیلات سند ملک طرح موردنظر پذیرفته شود و در غیر این صورت تخلف از قانون بوده و قابل تعقیب و پیگرد می باشد.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه چنانچه سند به عنوان وثیقه تسهیلات کافی نباشد، می توان از سندهای دیگر همچون اسناد اراضی استفاده کرد، افزود: هدف از این کار حمایت از سرمایه گذاری مشروع است.

رزم بیان داشت: با توجه به فرهنگ بومی عشایری منطقه معارض هایی بر سر حمایت از تولید وجود دارد و با این وجود در این جلسه تاکید شد که از طریق مذاکره و گفتگو معارض ها قانع شوند، در غیر این صورت با شدت قانونی با معارضان مانع تولید برخورد خواهد شد.

وی از اختصاص محاکم ویژه برای رسیدگی به دعاوی و جرائم حقوقی و تجاری استان خبر و ادامه داد: این دعاوی به طور ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص محاکم ویژه برای رسیدگی به پرونده های اقتصادی

اختصاص محاکم ویژه برای رسیدگی به پرونده های اقتصادی