مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 18:152021-09-24اقتصادي

شهروندان نگرانی برای کیفیت آب شرب نداشته باشند


شهروندان هیچ نگرانی در خصوص کیفیت آب شرب نداشته باشند، حدود 2 هزار و 160 لیتر آب از چاه ها بوده و طبیعی است که طعم و رنگ این آب متفاوت باشد اما نگرانی در خصوص کیفیت آن وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هاشم امینی اظهار بعد از ظهر امروز  در جمع اصحاب رسانه در خصوص پروژه سامانه دوم اظهار کرد: در شرکت آبفا متولی توزیع آب شرب و بهداشت هستیم و تأمین آب توسط آب منطقه ای اجرا می شود؛ قرار بر این شد که 14 کیلومتر سامانه را انجام دهیم.

مدیرعامل آبفا استان اصفهان ادامه داد: موضوع سامانه دوم صرفاً پدافند غیرعامل نیست و بخشی از آن کمبود آب شربی است که مردم استان اصفهان تابستان ها از آن رنج می برند.

وی در ادامه بیان داشت: در سال آبی 1399-1400 میزان کم بارشی بی سابقه بود اما این آمار ملی است؛ افق سامانه اول آب رسانی شرب در سال 1386 بود که به نتیجه نرسید.

امینی خاطرنشان کرد: کم ترین میزان آب بدون درآمد مربوط به اصفهان است و در این سال ها تلاش شده با مدیریت، این میزان کاهش پیدا کند؛ امسال یکی از بدترین سال ها برای آبرسانی بود اما مردم همراهی کردند و موضوع امنیتی نشد و این به فرهنگ غنی مردم استان بازمی گردد.

مدیرعامل آبفا استان اصفهان گفت: مخزن سد زاینده رود کفاف آب شرب اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری را نخواهد داد و باید منتظر باران رحمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان نگرانی برای کیفیت آب شرب نداشته باشند

شهروندان نگرانی برای کیفیت آب شرب نداشته باشند