مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 18:052021-09-24سياسي

نام «علی لندی» در شمار قهرمانان ملی این مرز و بوم ثبت می شود


نام«علی لندی» که دلاورانه به دل آتش زد تا جان دو انسان را نجات دهد در شمار قهرمانان ملی این مرز و بوم و در امتداد حسین فهمیده ها و بهنام محمدی ها، - رییس جمهور در پیامی نوشت: نام علی لندی که دلاورانه به دل آتش زد تا جان دو انسان را نجات دهد در شمار قهرمانان ملی این مرز و بوم و در امتداد حسین فهمیده ها و بهنام محمدی ها، ثبت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت علی لندی نوجوان غیور ایذه ای، نوشت: نام این نوجوان عزیز که دلاورانه و پروانه وار به دل آتش زد تا جان دو انسان را نجات دهد، در شمار قهرمانان ملی این مرز و بوم و در امتداد حسین فهمیده ها و بهنام محمدی ها، ثبت خواهد شد.

متن پیام او به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون تاریخ ایران عزیز، مشحون از رشادت ها و فداکاری های قهرمانانی است که جان بر سر آرمان های انسانی نهاده اند.

درگذشت غم انگیز فرزند عزیزم علی لندی، نوجوان غیور ایذه ای، مایه تأسف و تاثر گردید.

نام این نوجوان عزیز که دلاورانه و پروانه وار به دل آتش زد تا جان دو انسان را نجات دهد، در شمار قهرمانان ملی این مرز و بوم و در امتداد حسین فهمیده ها و بهنام محمدی ها، ثبت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام «علی لندی» در شمار قهرمانان ملی این مرز و بوم ثبت می شود

نام «علی لندی» در شمار قهرمانان ملی این مرز و بوم ثبت می شود