مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 17:352021-09-24سياسي

ظرفیت های زیادی برای توسعه روابط ایران و ساحل عاج بدون استفاده مانده است


وزیر خارجه ساحل عاج در دیدار با همتای ایرانی با بیان این که ظرفیت های زیادی برای توسعه روابط بین دو کشور بدون استفاده مانده، بر اراده این کشور برای گسترش روابط دوجانبه با ایران تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و کاندیا کامارا وزیر خارجه ساحل عاج امروز (جمعه) در حاشیه هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار و در خصوص مناسبات سیاسی و اقتصادی دوجانبه به گفت وگو نشستند.

* ظرفیت های زیادی برای توسعه روابط ایران و ساحل عاج بدون استفاده مانده وزیر خارجه ساحل عاج در این دیدار ضمن ابلاغ پیام رییس جمهور کشورش برای مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران، بر اراده ساحل عاج برای گسترش روابط دوجانبه با ایران تأکید کرد.

  کامارا روابط دو کشور را محترمانه خواند و گفت که ظرفیت های زیادی برای توسعه روابط ایران و ساحل عاج بدون استفاده مانده است.

وزیر خارجه ساحل عاج با قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از این کشور به ویژه در مجامع بین المللی، گفت که کشورش برای گسترش روابط در  حوزه های مختلف به خصوص در زمینه صادرات کاکائو و مواد خام دیگر به ایران آمادگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های زیادی برای توسعه روابط ایران و ساحل عاج بدون استفاده مانده است

ظرفیت های زیادی برای توسعه روابط ایران و ساحل عاج بدون استفاده مانده است