مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 17:052021-09-24سياسي

نسبت به انعکاس دستاوردهای دفاع مقدس بی تفاوت نباشیم


مسئول بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه نباید نسبت به انعکاس دستاوردهای جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس بی تفاوت باشیم، گفت: بی تفاوتی نسبت به جنگ بی تفاوتی نسبت به هویت ملی است.

- با بیان اینکه نباید در انعکاس دستاوردهای جنگ تحمیلی بی تفاوت باشیم از بی تفاوتی برخی از خبرنگاران نسبت به انعکاس دستاوردهای جنگ تحمیلی انتقاد کرد و گفت: بی توجهی در انعکاس دستاوردهای هشت دفاع مقدس بی توجهی به هویت ملی یک ملت است.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس بیان کرد: تنها قلم است که می تواند ارزش از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا را در دوران دفاع مقدس نشان دهد.

حق شناس با بیان اینکه رسانه تنها ابزاری است که می تواند زبان گویای ایثار و شهادت مردم ایران باشد، تصریح کرد: امروز با حضور نویسندگان، روزنامه نگاران و خبرنگاران انقلابی می توانیم محتوای مناسب و درخور توجهی جهت معرفی فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

وی افزود: متأسفانه شاهد هستیم برخی از اصحاب رسانه نسبت به اهمیت دستاوردهای جنگ تحمیلی بی تفاوت هستند.

حق شناس با تاکید بر اینکه بی تفاوتی نسبت به جنگ تحمیلی بی تفاوتی نسبت به هویت ملی ایران است، تصریح کرد: هیچ خبرنگار و روزنامه نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به انعکاس دستاوردهای دفاع مقدس بی تفاوت نباشیم

نسبت به انعکاس دستاوردهای دفاع مقدس بی تفاوت نباشیم