مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 17:002021-09-24سياسي

ابراز همدردی رییس جمهور به خانواده علی لندی ابلاغ شد


استاندار خوزستان با حضور در ایذه ابراز همدردی رییس جمهور را به خانواده مرحوم علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای ابلاغ کرد.

- از سوی استاندار خوزستان؛ ابراز همدردی رییس جمهور به خانواده علی لندی ابلاغ شد ایذه- استاندار خوزستان با حضور در ایذه ابراز همدردی رییس جمهور را به خانواده مرحوم علی لندی نوجوان فداکار ایذهای ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیان کرد: نوجوان شجاع و دلیر ایذه ای با شجاعت تمام به دل آتش رفت و دو نفر از هموطنان خانم را در آتش نجات داد و خود درگیر آتش شد.

وی ادامه داد: به دلیل سوختگی زیاد کار این نوجوان بیمارستان کشیده شد اما معالجاتش مؤثر واقع نشد و این نوجوان به رحمت خدا رفت.

خلیلیان با قدردانی از این نوجوان شجاع افزود: این کار نشان دهنده این است نوجوانان این مرز و بوم با شجاعت توسط خانواده ها تربیت می شوند و در موقع مقتضی از ناموس و وطن خود دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه قطعاً مردم خوزستان و ایران روح این نوجوان را گرامی خواهند داشت، اظهار کرد: امروز در شهر ایذه هستیم و برای ابراز همدردی با بازماندگان این نوجوان در منزل آن مرحوم حضور پیدا خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همچنین در این مراسم عبدالله ایزدپناه رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی که حضور داشت، همدردی رییس خانه ملت را به خانواده این نوجوان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز همدردی رییس جمهور به خانواده علی لندی ابلاغ شد

ابراز همدردی رییس جمهور به خانواده علی لندی ابلاغ شد