مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 16:352021-09-24سياسي

آخرین بازمانده!


حاج هاشم امانی عبد صالح، آخرین بازمانده از نسلی بود که پیش از طلوع انقلاب اسلامی در روزهای سخت مبارزه در کنار امام خمینی و روحانیت مبارز و دیگر مبارزان اسلامی لحظه ای نیارامیدند تا آرامش بخش زیست الهی ملت ایران باشند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، یاداشت- محمدکاظم انبارلویی: حاج هاشم امانی عبد صالح، مجاهد صادق و مبارز خستگی ناپذیر از میان ما رفت و به ملکوت اعلی پیوست.

 او نماینده نسلی بود که در دهه 30 و 40 دست به ماشه بود و برق گلوله های آنان دربار و دولت طاغوت را هدف قرار داده و خواب راحت را از عمال سیاه حکومت طاغوت گرفته بود و به مبارزان راه اسلام و قرآن و آزادی امید می بخشید.

 او شیرمردی از تبار فداییان اسلام در دهه 30 و رادمردی از تبار هیئت های مؤتلفه اسلامی در دهه 40 بود که هدف اصلی آنها استقرار نظام اسلامی دفاع از مرجعیت و روحانیت و رهایی کشور از شر طاغوت زمان و سلطه بیگانگان بود.

 چهره او در تاریخ در کنار شهید نواب صفوی و یاران باوفایش در دهه 30 و در کنار امانی ها، بخارایی ها ، صفارهرندی ها، حاج مهدی عراقی ها و عسکراولادی ها در دهه 40 در تاریخ پرافتخار مبارزات ملت ایران می درخشد.

تواضع، فروتنی، نحوه دینداری و سلوک مبارزاتی او طوری بود که نمی خواست دیده شود؛ اما سراپا در اشتیاق دیدن نظام الهی بود که در سایه مبارزات ملت به ساح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین بازمانده!

آخرین بازمانده!