مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 16:102021-09-24سياسي

دولت از شالیکاران حمایت کند


عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حمایت دولت از برنجکاران در فصل زراعی گفت: متأسفانه واردات بی رویه و خارج از عرف برنج مشکلات زیادی را برای شالیکاران به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید علی توافقی تعرفه شده و دولت برای آن نظارت جدی و کافی انجام دهد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به صحبت های نماینده ولی فقیه در گیلان در خصوص پسماند سراوان گفت: 43 سال است که در گیلان مشکل زباله و پسماند وجود دارد لذا اگر مدیریت صحیح در این خصوص در سطح استان گیلان وجود داشت دیگر شاهد ادامه دار بودن این مشکل نبودیم .

آقازاده با ابراز امیدواری از اجرایی شدن بخش اعظمی از پروژه پسماند سراوان در گیلان بیان کرد: تاکنون 100 میلیارد تومان اعتبار برای کارخانه کود عالی و زباله سوز سراوان اختصاص یافته و بسیار امیدوارم با اجرایی شدن بخش اعظمی از پروژه سراوان از تخریب محیط زیست گیلان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه مشکلات موجود در حوزه شهری گیلان نشان دهنده عدم برنامه ریزی تخصصی در سطح مدیران استانی است، تصریح کرد: برخی از مدیران شهری مجوز ساخت و ساز در حریم رودخانه را صادر کردند که جای بسیار تأسف دارد و این امر ناشی از عدم تعصب کافی در بین مدیران شهری و استانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از شالیکاران حمایت کند

دولت از شالیکاران حمایت کند