مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 15:152021-09-24حوادث

ایران در سوگ بزرگ مردِ کوچک


این روزها حکایت فداکاری و شجاعت نوجوان 15 ساله ایذه ای همه جا بر سر زبان ها بود و همه بی صبرانه منتظر شنیدن خبر بهبود قهرمان کوچک بودند که بامداد امروز خبر آسمانی شدن نوجوان ایثارگر، - ایسنا/اصفهان این روزها حکایت فداکاری و شجاعت نوجوان 15 ساله ایذه ای همه جا بر سر زبان ها بود و همه بی صبرانه منتظر شنیدن خبر بهبود قهرمان کوچک بودند که بامداد امروز خبر آسمانی شدن نوجوان ایثارگر، مردم ایران را دچار شوک و تأثر شدید کرد.

ماجرا از این قرار بود که 18 شهریورماه امسال درحالی که نوجوان 15 ساله ایذه ای میهمان خانه خاله اش بود، شعله های آتش به جان خانه همسایه افتاد.

زن مسن 80 ساله و دخترش به دلیل آتش گرفتن کپسول پیک نیک در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند و جان شان به خطر افتاده بود.

در این موقعیت دلهره آور و خطرناک و پیش از رسیدن نیروهای امدادی و آتش نشان به محل، نوجوان 15 ساله بدون تردید و ترس دل به آتش زد تا جان دو زن گرفتار در میان دود و آتش را نجات دهد.

نوجوان فداکار و بی باک کپسول پیک نیک را برداشت و به خانه خاله اش برد تا از بالکن بیرون بیندازد، اما بالکن حفاظ داشت و متاسفانه نوجوان شجاع گرفتار آتش و سوختگی شد.

علی لندی، نوجوان 15 ساله که در این حادثه دچار سوختگی شدید شده بود به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شد و دو زن همسایه نیز یکی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در سوگ بزرگ مردِ کوچک

ایران در سوگ بزرگ مردِ کوچک