مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 15:102021-09-24سياسي

دهگاه؛ روستای سرسبز در مسیر پیشرفت


قرار داشتن بخش عمده ای از جمعیت و عرصه های طبیعی کشور در نواحی روستایی و نقش روستاها در فرآیندهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در مقیاس محلی، - ایسنا/لرستان قرار داشتن بخش عمده ای از جمعیت و عرصه های طبیعی کشور در نواحی روستایی و نقش روستاها در فرآیندهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در مقیاس محلی، منطقه ای، ملی، بین المللی به نظر می رسد سنجش و تبیین وضعیت توسعه روستایی در مناطق مختلف کشور می تواند گام مهمی در آگاه سازی و توجه بیشتر مسئولان به مناطق محروم باشد.

از سوی دیگر عدم توجه لازم به مناطق روستایی طی دهه های اخیر که سکونتگاه های روستایی را با دامنه وسیعی از فقر و نابرابری روبرو کرده است، از مهمترین دلایلی است که ضرورت برنامه ریزی و ساماندهی فضایی در مناطق روستایی را بیش ازپیش ایجاب می کند.

روستای دهگاه از روستاهای مهم بروجرد بوده که در منطقه ای کوهستانی با کوه های تپه مانند قرارگرفته و فاصله آن تا شهر بروجرد چهارده کیلومتر است.

در زلزله سال 85 و سیل 98 برخی از خانه ها و طرح هادی روستای دهگاه بروجرد دچار خسارت شده بودند که تاکنون این امر مغفول مانده بود امروز اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از این روستا بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهگاه؛ روستای سرسبز در مسیر پیشرفت

دهگاه؛ روستای سرسبز در مسیر پیشرفت