مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 15:002021-09-24بين الملل

میلی: آمریکا باید ارتباطات جدیدی با روسیه برقرار کند


رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت که واشنگتن باید به جهت حصول یقین از کاهش احتمال وقوع جنگ، سیاست ها و رویه هایی را ایجاد کند.

- به نقل از اسپوتنیک، مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت که آمریکا باید امکان گسترش تماس های جدید با روسیه از جمله امکان حضور ناظران در رزمایش ها را بررسی کند.

میلی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد امکان اجازه جهت حضور ناظران در تمرینات، گفت: ممکن است این کار را انجام ندهیم اما حداقل باید به آن نگاهی بیندازیم.

وی ادامه داد: ما باید سیاست ها و رویه هایی را برای حصول یقین از افزایش اطمینان، کاهش عدم اطمینان، افزایش اعتماد به منظور کاهش بی اعتمادی، افزایش ثبات برای کاهش بی ثباتی به منظور جلوگیری از محاسبه اشتباه و کاهش احتمال وقوع جنگ بزرگ قدرت ایجاد کنیم.

این یک اصل اساسی است که ما باید سعی کنیم آن را انجام دهیم.

پیشتر آسوشیتدپرس، از دیدار مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا با والری گراسیموف همتای روس خود در شهر هلسینکی پایتخت فنلاند خبر داده بود.

اظهارات میلی در حالی بیان می شود که پیشتر در پی گزارش هایی مبنی بر اینکه او ترسیده بود دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در پایان دوران ریاست جمهوری اش جنگی را با چین آغاز کند و در همین رابطه او مجبور شده بود تا در ماه های اکتبر و ژانویه با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلی: آمریکا باید ارتباطات جدیدی با روسیه برقرار کند

میلی: آمریکا باید ارتباطات جدیدی با روسیه برقرار کند