مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 14:452021-09-24سياسي

خبرهای خوشی از تلاش های جهادی جوانان غیور در ساخت شناورهای پیشرفته در راه است


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در آینده خبرهای خوشی از این خودباوری ها و تلاش های جهادی جوانان غیور و انقلابی در زمینه ساخت شناورهای پیشرفته خواهید شنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان خاطراتی از ایام دفاع مقدس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در برنامه زنده تلویزیونی قافله عشق که شب گذشته بر عرشه ناو سردار شهید حاج عبدالله رودکی(ره) در تنگه استراتژیک هرمز برگزار شد، اظهار داشت: به برکت خون شهدا و هدایت های داعیانه مقام معظم رهبری (حفظه الله)، در حوزه ساخت و تولید تجهیزات دفاعی- رزمی، خاصه شناورهای رزمی عملیاتی به خود کفایی رسیده ایم.

وی افزود: در آینده خبرهای خوشی از این خودباوری ها و تلاش های جهادی جوانان غیور و انقلابی  در زمینه ساخت شناورهای پیشرفته خواهید شنید.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه امروز همه شناورها با توان و ظرفیت داخلی، تولید و ساخته می شوند، افزود: موشک و سلاح های بکارگیری شده در این شناورها نیز کاملا ایرانی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهایی که در سال گذشته به نیروی دریایی سپاه ملحق شدند تمام مراحل ساخت اعم از طراحی، نصب تجهیزات و تولید آنها در کشور و در شرایط تحریمی انجام شده است و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوشی از تلاش های جهادی جوانان غیور در ساخت شناورهای پیشرفته در راه است

خبرهای خوشی از تلاش های جهادی جوانان غیور در ساخت شناورهای پیشرفته در راه است