مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 14:302021-09-24سياسي

تحرکات زیادی در حوزه آب در اصفهان مدیریت شد


معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تحرکات زیادی در استان اصفهان در زمینه بحران آب مدیریت شد.

- ، حیدرعلی قاسمی عصر جمعه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه مباحث حوزه اجتماعی، سیاسی و امنیتی ما را به لکنت زبان مواجه می کند، اظهار داشت: برخی از مطالب را نمی توان به دلیل برخی ملاحظات به زبان آورد.

وی با اشاره به اینکه مسائل امنیتی و اجتماعی برآمده از نیازهای روز است، ابراز داشت: آب عنصر مهمی در زندگی است و فلات مرکزی شرایط ویژه و حادی را دارد.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه شرایط وضعیت آبی در فلات مرکزی بسیار نگران کننده و خطرناک است، افزود: مدیران استان مدیریت خوبی را در شرایط داشتند چرا که تأمین آب شرب برای حدود چهار میلیون و 350 هزار نفر کار سختی است.

وی با بیان اینکه مدیریت ناقص در آب شرب چالش آفرین خواهد بود، ادامه داد: در حوزه آب بحث عمرانی را بررسی کردیم و اقدامات خوبی صورت گرفته است که نتایج آن در سال های آینده شاهد خواهیم بود.

وارد سیزدهمین ماه خشکسالی زاینده رود شدیم قاسمی با بیان اینکه امروز وارد سیزدهمین ماه خشکی زاینده رود شده ایم، افزود: مطالبات جدی و حقی در این زمینه وجود دارد که مدیریت آن بسیار سخت است و پاسخگویی به مردم امری بحرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات زیادی در حوزه آب در اصفهان مدیریت شد

تحرکات زیادی در حوزه آب در اصفهان مدیریت شد