مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 14:152021-09-24سياسي

رییسی: سهم ایران از تجارت منطقه باید به بیش از 50 میلیارد دلار برسد


سهم ما امروز در تجارت با کشورهای منطقه نباید 2 درصد باشد و باید سهم ما به بیش از پنجاه میلیارد دلار برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز رییس جمهور در ادامه جلسات خود در استان ایلام در جمع نخبگان استانی حضور یافت و ضمن شنیدن سخنان آنان گفت: از اینکه امکان حضور در اجتماعات مردم انقلابی ایلام را نداریم، متاسف هستم چرا که دوست داشتیم جمع مردم عزیز ایلام را زیارت کنیم؛ در شرایطی مناسب تمایل داریم در جمع مردم حضور یابیم.

وی افزود: کشور باید بداند استان ایلام دینش را ادا کرده، استان ایلام در جبهه مردانه مقاومت و از رشادت ها دفاع کرد، باید همواره قدردان این مردم بود.

رییس جمهور گفت: قدردانی از این مردم باید در عمل صورت بگیرد؛ آنچه میتوان از شهدا آموخت آن است که رفع مشکلات کشور فقط با روحیه جهادی امکان پذیر است.

وی ادامه داد: شهدا به ما آموختند که با توکل به خدا و داشته های خود بر مشکلات غلبه کنیم؛ باور داریم همان فرهنگ و فکری که جبهه را اداره کرد را باید پیاده کنیم و هر دستگاهی سنگری برای خدمت رسانی به مردم در نظر بگیریم.

رییس جمهور افزود: سازمان اداری کشور باید این درس را از دفاع مقدس بگیرد که بچه های میدان دفاع مقدس دارای اراده هایی پولادین بودند و روحیه کار جمعی و همکاری را داشتند و به خدا متوکل بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: سهم ایران از تجارت منطقه باید به بیش از 50 میلیارد دلار برسد

رییسی: سهم ایران از تجارت منطقه باید به بیش از 50 میلیارد دلار برسد