مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 13:152021-09-24سياسي

نماینده مردم چادگان در مجلس پیگیر مسائل ریشه ای شهرستان باشد


توقع داریم نماینده مردم چادگان در مجلس پیگیر این مسائل اساسی و ریشه ای شهرستان باشد، دغدغه را بگذارید برای جذب مدیران بومی کارشناس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام محمود بنی جمالی در نماز جمعه این هفته چادگان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: از همه دستگاه های شهرستان از جمله فرمانداری و سایر ادارات تقاضا دارم اگر مادر یا پدر شهیدی و توقع داشتیم که با جدیت این موضوع را پیگیری کرده و مطالبات پیمانکار را وصول می کرد، ما توقع داشتیم نماینده مردم در مجلس لااقل یک کاری برای این استخر انجام می داد.

امام جمعه چادگان خطاب به نماینده مردم چادگان در مجلس گفت: وظیفه قانونی شما نیست ولی وظیفه عرفی شما هست و مردم از شما توقع دارند که با پیگیری موضوع را به نتیجه برسانید، این که پیگیری شود ولی دنبال نشود و نتیجه حاصل نشود کافی نیست، پیگیری کردن وسیله است هدف نیست پیگیری که به نتیجه نرسد فایده ندارد.

وی با تأکید بر اینکه توقع داریم نماینده مردم چادگان در مجلس پیگیر این مسائل اساسی و ریشه ای شهرستان باشد، عنوان کرد: نمی گویم به روستاها سفر نکنند، اما گاهی سفرهای چند باره به یک روستا که مشکلی را حل نمی کند، چه فایده ای دارد؟ جمالی تأکید کرد: دغدغه را بگذارید برای جذب مدیران  بومی کارشناس، متخصص و متعهد که خودشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم چادگان در مجلس پیگیر مسائل ریشه ای شهرستان باشد

نماینده مردم چادگان در مجلس پیگیر مسائل ریشه ای شهرستان باشد