مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 13:102021-09-24اقتصادي

وزارت راه برای جهادی بزرگ به پهنای خاک ایران زمین، آماده باشد


وزیر راه و شهرسازی در پبامی توییتری با اشاره به ابلاغ قانون جهش تولید و تامین مسکن، اعلام کرد: همکاران در وزارت راه و شهرسازی برای جهادی بزرگ به پهنای خاک ایران زمین، - به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در پیامی توییتری با اشاره به اینکه قانون جهش تولید مسکن توسط رییس جمهور ابلاغ شد، اعلام کرد: قانون جهش تولید و تامین مسکن برای از بین رفتن دغدغه مهم مردم ایران توسط رییس جمهور ابلاغ شد.

همکاران در وزارت راه و شهرسازی برای جهادی بزرگ به پهنای خاک ایران زمین، آماده باشند.

قانون جهش تولید مسکن در اجرای اصل یکصدوبیست وسوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با عنوان طرح دوفوریتی تولید و تامین مسکن 17 مرداد امسال به تایید مجلس رسید.

قانون جهش تولید مسکن مشتمل بر 25 ماده و 32 تبصره است و بر اساس قانون جهش تولید مسکن، سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور، احداث خواهد شد.

در ماده یک قانون جهش تولید مسکن آمده است: دولت موظف است نیاز سالانه مسکن کشور را بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی مستند به مطالعات طرح جامع مسکن در مناطق شهری و روستایی تامین کند و به نحوی برنامه ریزی و اقدام کند تا در چهارسال نخست اجرای این قانون، سالانه به طور متوسط حداقل یک میلیون واحد مسکونی در کشور برای متقاضیان واجد شرایط بر اساس قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت راه برای جهادی بزرگ به پهنای خاک ایران زمین، آماده باشد

وزارت راه برای جهادی بزرگ به پهنای خاک ایران زمین، آماده باشد