مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 13:002021-09-24سياسي

دشمن را از فاصله 2000 کیلومتری رصد و منهدم می کنیم


جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم گفت: امروزه حوزه دفاعی ما بالاتر از 2000 کیلومتر است به این معنی که دشمن اگر بخواهد سمت ما حرکت کند ما از فاصله 2000 کیلومتری آن را رصد و منهدم می کنیم.

- ایسنا/قم جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم گفت: امروزه حوزه دفاعی ما بالاتر از 2000 کیلومتر است به این معنی که دشمن اگر بخواهد سمت ما حرکت کند ما از فاصله 2000 کیلومتری آن را رصد و منهدم می کنیم.

سردار محمدرضا موحد با حضور در رزمایش مومنانه حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی در مسجد فاطمه الزهرا (س) در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری و حزن و اسارت اهل بیت(ع) و تبریک چهل یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) گفت: ما در جنگ انقلاب مان را به جهان صادر کردیم و ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم و به مردم جهان و خصوصا مردم منطقه نشان دادیم که علیه ابر قدرت ها و تمامی قدرت ها سالیان سال می توان مبارزه کرد.

وی در ادامه با ذکر سخنان مقام معظم رهبری که دفاع مقدس از الطاف خفیه الهی بوده و مظهر عزت و عظمت ملت مسلمان ایران است، ابراز داشت: دفاع مقدس ما یکی از جنگ های بزرگ طولانی و پر خسارت در تاریخ معاصر است و با مشاهده تاریخ در طول 200 سال گذشته و جنگ های که به ایران تحمیل شده بخش اعظمی از خاک ایران جدا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن را از فاصله 2000 کیلومتری رصد و منهدم می کنیم

دشمن را از فاصله 2000 کیلومتری رصد و منهدم می کنیم