مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:552021-09-24سياسي

80 درصد بزهکاران در دوران ابتدایی ترک تحصیل کردند


‍به گفته نماینده مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل کشور 80 درصد بزهکاران افرادی هستند که ترک تحصیل کردند.

- ایسنا/سمنان ‍به گفته نماینده مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل کشور 80 درصد بزهکاران افرادی هستند که ترک تحصیل کردند.

‍ قوام، نماینده مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل کشور اظهار کرد: بر اساس برخی آمار و بررسی ها، نتایج نشان از این دارد که بالغ بر 80 درصد بزهکاران در دوران دبستان و یا سایر مقاطع ترک تحصیل کردند.

وی افزود: بسیاری از افرادی که ترک تحصیل می کنند، در جامعه سرگردان شده و نهایتا به کودکان کار و یا بزهکار تبدیل می شوند که به این سبب نیاز بود تا در حمایت از این افراد اقدامی صورت می گرفت.

قوام تصریح کرد: به منظور حمایت از این افراد، تشکیل مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل در سطح کشور و سپس در سطح استان ها در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم تا با همراهی دستگاه های مرتبط با فعالیت این مجمع، علت ترک تحصیل این افراد را شناسایی و برطرف نماییم.

‍ نماینده مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل کشور ادامه داد: از سال 98 اقدامات تشکیل این مجمع در استان سمنان در دستور کار قرار گرفت، شناسایی افراد بازمانده از تحصیل در استان و رسیدگی به امور آنها ذیل این مجمع، از اهداف این مجموعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد بزهکاران در دوران ابتدایی ترک تحصیل کردند

80 درصد بزهکاران در دوران ابتدایی ترک تحصیل کردند