مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-24سياسي

توجه به ارتقاء معیشت مردم مصداق خدمتگزاری مخلصانه است


دفاع مقدس امروز ما در حوزه علم، اخلاق و معیشت است و همزمانی این ایام با اربعین حسینی و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، می تواند زمینه ساز تقویت روحیه معنویت و خدمتگزاری مخلصانه در جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، حجت الاسلام و المسلمین حسین شاکری فر، در خطبه های نماز جمعه امروز شهر نوراباد، با اشاره به هم زمانی 3 رویداد مهم جهانی است.

اشاره به نقش و جایگاه زنان در پیشبرد اهداف الهی دفاع مقدس موضوع دیگری بود که امام جمعه ممسنی در خطبه های نماز جمعه این هفته ممسنی بیان شد.

وی اظهار داشت: انتظار می رود این معنویت که از پاک دامنی بانوان در دفاع مقدس فراگیر شد، امروزه نیز در جامعه گسترش یابد و جلوه های زیبای معنویت در حامعه نهادینه شود.

اشاره به فرا رسیدن روز جهانی گردشگری و جهان گردی یکی دیگر از نکات بیان شده در خطبه های امروز نماز جمعه ممسنی بود.

خطیب جمعه ممسنی با اشاره به ظرفیت های بی نظیر گردشگری و زمینه های جذب توریست از جمله شهرهای تاریخی لیدوما و میل اژدها و دژ سپید و جاذبه های طبیعی فراوان در این شهرستان گفت: هر چند کرونا مشکلات بسیاری را در این زمینه در سطح کشور به وجود آورده، انتظار می رود مسؤولین با تلاش بیشتر، این ظرفیت بی نظیر را فعال کنند تا زمینه اشتغال و کارآفرینی و جذب سرمایه برای شهرستان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به ارتقاء معیشت مردم مصداق خدمتگزاری مخلصانه است

توجه به ارتقاء معیشت مردم مصداق خدمتگزاری مخلصانه است