مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:252021-09-24اجتماعي

«شاد» در کدام اپراتورها رایگان است؟


در حالی که سال جدید تحصیلی هم در بیشتر مدارس به صورت مجازی و با سامانه شاد آغاز شده است، اپراتورهای ثابت و همراه اعلام کردند که اینترنت شاد برای استفاده دانش آموزان و معلمان رایگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی- سرپرست وزارت آموزش و پرورش- چندی پیش با بیان اینکه امسال هم سال تحصیلی را با شاد آغاز می کنیم ، گفته بود: ممکن است مدارس کم جمعیت در مناطق دوردستی که به بعضی از امکانات دسترسی ندارند، حضوری باشد، اما بیش از 60 درصد دانش آموزان، مهر را با شاد آغاز می کنند.

او همچنین درباره تسهیلات رایگان آموزش مدارس در سال جدید، توضیح داد: یکی از اتفاقات خوبی که سال گذشته افتاد، استفاده از اینترنت رایگان برای معلمان و دانش آموزانی که از این پلتفرم استفاده می کنند بود.

امسال هم علی رغم اینکه وزارت ارتباطات تحت فشار قرار گرفته بود، اما آقای زارع پور و مسوولان همراه اول تدبیر لازم را صورت دادند که استفاده از شبکه شاد، امسال هم برای دانش آموزان، معلمان و خانواده ها رایگان باشد.

استفاده از شاد در سیم کارت های همراه اول رایگان است بدین منظور در حالی که نسخه جدید اپلیکیشن شاد به تازگی رونمایی شد، مهدی اخوان بهابادی- مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران- با بیان اینکه استفاده از شاد برای تمامی کاربرانی که از سیم کارت همراه اول استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاد» در کدام اپراتورها رایگان است؟

«شاد» در کدام اپراتورها رایگان است؟