مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:152021-09-24سياسي

نیروهای مسلح ایران عامل ثبات در منطقه هستند


فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اقتدار امروز را مدیون شهدا هستیم، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات در منطقه هستند.

- ، سرهنگ محسن جعفری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: ما هر چه داریم از استقلال و از جانفشانی های شهیدان بوده و آرامش امروز ایران اسلامی و اقتدار آن در جهان مدیون خون پاک این عزیزان است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران با تحریک یک دیکتاتور می خواستند انقلاب دینی و مردمی ما را نابود کنند، اضافه کرد: دشمنان با همه امکانات و حمایت های خود از کشور متجاوز نتوانستند مسیر انقلاب را منحرف کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به کمبود تجهیزات و امکانات نظامی، اضافه کرد: ملت ایران از همه اقشار وارد میدان نبرد شده و از انقلاب دفاع کردند.

وی با بیان اینکه کشورهای منطقه درس مردم سالاری را از نیروهای مسلح ایران بیاموزند، تأکید کرد: اگر کشوری سودای تجاوز به ایران را دارد باید بداند صنعت تابوت سازی نود را نیز باید فعال کند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن تأکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات در منطقه هستند.

جعفری با تاکید بر اینکه با جنگ مخالفیم زیرا ما خود قربانی جنگ و تجاوز بوده ایم، اضافه کرد: ما به همه جنگ افروزان دنیا اعلام می کنیم به دنبال جنگ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ایران عامل ثبات در منطقه هستند

نیروهای مسلح ایران عامل ثبات در منطقه هستند