مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:152021-09-24ورزشي

اجرای طرح همگام با ورزش در تهران همزمان با هفته دفاع مقدس


مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از اجرای طرح همگام با ورزش با عنوان یادواره شهید سلیمانی در پویش همگانی #ورزشی_ شو خبر داد.

- اجرای طرح "همگام با ورزش" در تهران همزمان با هفته دفاع مقدس مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از اجرای طرح "همگام با ورزش" با عنوان یادواره شهید سلیمانی در پویش همگانی #ورزشی_ شو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر محسنی با اشاره به اهداف برگزاری طرح همگام با ورزش و اینکه این طرح به منظور افزایش نشاط عمومی و اجتماعی در مناطق پایتخت و به خاطر شرایط کرونایی به نام ورزشی شو اجرا می شود، گفت: کمک به اصلاح شیوه زندگی روزمره و سالم و صحیح و بهبود کیفیت زندگی افراد، توسعه ورزش همگانی در بین سیلقه های مختلف و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت حضور جوانان و نوجوانان در برنامه های ورزشی از جمله این اهداف است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، وی افزود: این طرح از روز 31 شهریورماه همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز شده و برگزاری اختتامیه با حضور اعضای گروه های نمادین مناطق 22گانه در روز 26مهرماه و در روز تهران خواهد بود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: طرح همگام ورزشی با حضور بیش از 100 چهره ورزشی در رشته های مختلف به مدت 26 روز در مناطق تهران در رشته های مختلف دو و میدانی، دوچر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح همگام با ورزش در تهران همزمان با هفته دفاع مقدس

اجرای طرح همگام با ورزش در تهران همزمان با هفته دفاع مقدس