مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:002021-09-24بين الملل

چین فهرستی از 100 مداخله آمریکا در هنگ کنگ تهیه کرد


چین امروز (جمعه) فهرستی شامل بیش از 100 مورد مداخله آمریکا در امور داخلی هنگ کنگ را از جمله حمایت بایدن از یک روزنامه حامی دموکراسی در این دولتشهر تهیه کرده است.

- چین امروز (جمعه) فهرستی شامل بیش از 100 مورد مداخله آمریکا در امور داخلی هنگ کنگ را از جمله حمایت بایدن از یک روزنامه حامی دموکراسی در این دولتشهر تهیه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سیاستمداران و مقام های آمریکایی چین را بابت کنترل شدید بر هنگ کنگ به ویژه وضع قانون جدید امنیت ملی در این منطقه مورد انتقاد شدید قرار داده اند.

ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین امروز گفت: آمریکا نباید هیچ نیروی ضد چین را تحمل کند و به دنبال مشکل در هنگ کنگ باشد در غیر اینصورت، فقط به خودش ضربه می زند.

این وزارت خانه فهرستی را در وبسایت خود منتشر کرد که شامل مداخله های آمریکا از 2019 در امور داخلی چین از جمله امضای قانون خودمختاری هنگ کنگ در 2020 توسط دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا می شود.

ترامپ دستور داد تا براساس این قانون، وضعیت ویژه هنگ کنگ لغو شود که با هدف مجازات چین بابت اقدامات خصمانه و سرکوبگرایانه علیه این دولتشهر بود.

چین جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا را بابت اینکه تعطیلی روزنامه اپل دیلی را یک روز بد برای آزادی و نشانه ای از سرکوب شدید از سوی پکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین فهرستی از 100 مداخله آمریکا در هنگ کنگ تهیه کرد

چین فهرستی از 100 مداخله آمریکا در هنگ کنگ تهیه کرد