مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:502021-09-24سياسي

عضویت ایران در شانگهای درب های اقتصادی را به روی ملت بازگشایی می کند


امام جمعه آستانه اشرفیه با ابراز خرسندی از عضویت جمهوری اسلامی در اتحادیه شانگهای گفت: پیوستن جمهوری اسلامی پس از سال ها به این سازمان و اتحادیه روزهای بزرگ اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه خروج آمریکا از عراق و در خاورمیانه شود.

امام جمعه آستانه اشرفیه یکی از دلایل عدم حمله نظامی استکبار به جمهوری اسلامی را قدرت بازدارندگی ایران دانست و افزود: اگر در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با گلوله های کم و جیره بندی شده به جنگ با رژیم تا دندان مسلح  بعث عراق رفتند ولی امروز از چنان قدرت بازدارندگی برخوردار هستند که هیج قدرتی جرات نفوذ به خاک مقدس جمهوری اسلامی را به خود نمی دهد.

طیبی با ابراز خرسندی از عضویت جمهوری اسلامی در اتحادیه شانگهای بیان کرد: پیوستن جمهوری اسلامی پس از سال ها به این سازمان و اتحادیه روزهای بزرگ  اقتصادی، سیاسی، امنیتی فرهنگی و اجتماعی را به روی ملت ایران باز می کند.

وی با بیان اینکه عضویت جمهوری اسلامی در سازمان شانگهای لرزه به اندام آمریکا انداخته است، تصریح کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری توجه به افزایش مراودت های تجاری با کشورهای منطقه بوده است ولی دولت گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت ایران در شانگهای درب های اقتصادی را به روی ملت بازگشایی می کند

عضویت ایران در شانگهای درب های اقتصادی را به روی ملت بازگشایی می کند