مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:502021-09-24سياسي

تعلل 11 ساله در اجرای طرح توسعه حرم شاهچراغ پذیرفتنی نیست


آیت الله دژکام امام جمعه شیراز از برپایی موکب های اربعینی شیراز در مسیر بین الحرمین حرم احمد بن موسی(ع) خبر داد و از طولانی شدن روند بررسی طرح توسعه حرم مطهر پس از یازده سال گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز گفت: قدم اول برای اینکه ما مقامات معنوی انسانی پیدا کنیم این است که از غفلت بیرون بیاییم و بیدار باش معنوی در گوش دل ما نواخته بشود اگر این بیداری برای ما پیدا بشود، گوش دلمان باز شد حرکت معنوی را آغاز کردیم.

وی افزود: یکی از قدم های دیگری که باید همه ما برداریم این است که فکرمان را به کار بیندازیم ما متوجه شده ایم که ممکن است یک سفر پرخطر جلویمان باشد پس باید فکرمان  را به کار بیندازیم خداوند متعال در قرآن کریم سوره حشر آیه 21  می فرمایند: لَوْ أَنْزَلْنَا هَٰذَا الْقُرْآنَ عَلَیٰ جَبَلٍ لَرَأَیْتَهُ خَاشِعًا مُتَصَدِّعًا مِنْ خَشْیَهِ اللَّهِ  اگر من این قرآن را بر کوه نازل می کردم می دیدید که کوه به لرزه درمی آید من و شما چرا قرآن می خوانیم اما دلمان هیچ حرکتی نمی کند.

نماینده ولی فقیه در فارس اظهار داشت: جوان ها، مدیران، مسئولان فرهنگی، دلسوزان انقلاب همه باید به فکر جامعه باشیم تفکر باید در جامعه نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل 11 ساله در اجرای طرح توسعه حرم شاهچراغ پذیرفتنی نیست

تعلل 11 ساله در اجرای طرح توسعه حرم شاهچراغ پذیرفتنی نیست