مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-24ورزشي

مهاجم ملوان با رقیب سنتی اش قرار داد بست


پژمان ثابتی که کمتر از یک ماه پیش با ملوان بندرانزلی برای حضور در لیگ یک قرار داد بسته بود پس از فسخ قرار داد به تیم سپیدرود رشت رقیب سنتی ملوان پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سپیدرود رشت که دیروز با دو بازیکن جدید رضا فخری و آیدین مسعودی به توافق رسیده بود امروز نیز با دو بازیکن با تجربه به توافق رسید و قرار داد ثبت کرده است.

  پژمان ثباتی مهاجم گلزن فوتبال گیلان با عقد قراردادی به عضویت تیم سپیدرود رشت در آمد ثباتی 31 ساله که متولد رشت است، یکی از مهاجمان گلزن فوتبال گیلان در سال های اخیر است.

وی سابقه بازی در سبحان داروی رشت، شهرداری کادر فنی طی تماس تلفنی با این بازیکن به وی اعلام کرد که باشگاه ملوان دیگر به این بازیکن نیازی ندارد و بهتر این است که این بازیکن در یک توافق دو جانبه قراردادش را با باشگاه ملوان فسخ کند.

طبق آخرین شنیده ها همین اتفاق قرار است به زودی در مورد یک مدافع و یک مهاجم دیگر که قراردادشان را در این فصل تمدید کرده اند نیز بیفتد.

  پژمان ثابتی و  آرزوی صعود به لیگ برتر برای ملوان پژمان ثابتی مطلبی در صفحه مجازی خود منتشر کرد و در آن اینگونه نوشت: کمال تشکر رو دارم از مجموعه ملوان و کادر فنی تیم بخاطر درک متقابلشون و با توجه به حفظ تمام مهاجمین فصل گذشته و جذب مهاجم جدید و ترافیک توی این پست طی صحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجم ملوان با رقیب سنتی اش قرار داد بست

مهاجم ملوان با رقیب سنتی اش قرار داد بست