مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-24سياسي

دفاع مقدس تجلی پرتویی از خورشید عاشوا است


دفاع مقدس تجلی پرتویی از خورشید عاشوراست و سیره شهدای کربلا چراغ راه رزمندگان و شهدای ما بود که به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و مسیر کربلا را دنبال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان ضمن گرامیداشت ایام تاکید شده و در فقه نیز اینگونه بیان شده که اگر زمانی خانه خدا که نماد دین است زائر نداشت حاکم اسلامی باید عده ای را با استفاده از بیت المال به خانه خدا روانه کند که در خصوص حرم امام حسین(ع)  نیز به همین شکل است و باید به همین گونه عمل شود.

امام جمعه زاهدان افزود: در میان زیارت های امام حسین(ع) زیارت اربعین ویژگی خاصی دارد و  امام حسن عسکری(ع) در حدیثی به پنج نشانه برای مومن اشاره کرده اند که یکی از این نشانه ها زیارت اربعین است.

آیت الله محامی ضمن قرائت و تفسیر فراز هایی از زیارت اربعین امام حسین(ع) به بیان چند نکته پرداخت و بیان داشت: سلام های آغازین در زیارت اربعین نشان از جایگاه والای امام حسین(ع)، خلوص و برگزیدگی ایشان توسط خداوند متعال است.

وی ادامه داد: خداوند متعال امام حسین(ع) را با اعطای میراث انبیا و شهادت مورد تکریم قرار داد و امام نیز نهایت تلاش خود را برای هدایت مردم به کار گرفته و خون و جان خود را برای هدایت مردم تقدیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس تجلی پرتویی از خورشید عاشوا است

دفاع مقدس تجلی پرتویی از خورشید عاشوا است