مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:302021-09-24اقتصادي

پیگیری مستمر برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستاهای لرستان


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پیگیری مستمر برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستاهای استان لرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر نیکزاد امروز جمعه در حاشیه بازدید از روستای دهگاه بروجرد با بیان اینکه توفیقی حاصل شد در استان لرستان و روستای دهگاه شهرستان بروجرد حضور پیدا کنیم اظهار داشت: این روستا مردم بسیار با صفایی دارد اما به دلیل اینکه در دامنه کوه قرار گرفته توپوگرافی و پستی بلندی روستا زیاد است.

وی ادامه داد: در این راستا ساختمان ها در ارتفاع های مختلف ساخته شده و بحث بهسازی این ساختمان ها کار دشواری است، با همه این دشواری ها از 178 واحد مسکونی روستایی، حدود 64 درصد نوسازی شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان داشت: بقیه واحدهایی که نوسازی نشده اکثراً در جای پستی و بلندی بیشتری قرار دارند و تخریب و جمع آوری واحدهای قدیمی هم هزینه بر است و هم سخت است، اکثر خانواده هایی هم که اقدام به نوسازی ساختمان ها نکرده اند، از نظر مالی مقداری ضعیف هستند.

نیکزاد با اشاره به اینکه با پیگیری مسئولان، نمایندگان و همکاری نهادهای حمایتی مانند ستاد اجرایی، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و تسهیلات و کمک بلاعوضی که از سوی بنیاد مسکن برای این واحدها در نظر گرفته شده، حدود 40 تا 50 واحد در حال ساخت هستند افزود: با توجه به شروع ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مستمر برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستاهای لرستان

پیگیری مستمر برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستاهای لرستان