مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-24سياسي

شهروندان و مجاوران باید سرمایه گذاران اصلی در شهر مشهد باشند


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد گفت: اقتصاد شهر مشهد مبتنی بر اقتصاد رویداد و زیارت است و این اقتصاد باید مردمی باشد یعنی شهروندان و مجاوران بازیگران اصلی سرمایه گذاری در شهر مشهد باشند.

- حسین حسامی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره دیدار اعضای شورای شهر مشهد با وزیر اقتصاد اظهار داشت: باتوجه به همراهی و هم سیاستی دولت، مجلس و مدیریت شهری و نگاه مشترکی که وجود دارد، این مسئله را به عنوان یکی از فرصت ها مدنظر داریم.

وی در ادامه گفت: نگاه ما این است که زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) سرمایه گذاران شهر مشهد هستند و مشهد نیز به عنوان جهان شهر کرامت و برکت است؛ بنابراین زائران و مجاوران سرمایه گذاران اصلی جهانشهر کرامت و برکت باید باشند.

حسامی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای مشارکت مردم در بسیاری از موضوعات مدیریت شهری و پروژه های زیرساختی که در و کشورهای فارسی زبان را مدنظر ویژه قرار دهیم تا از ظرفیتی که در کشورهای اطراف مشهد است استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید نگاه ویژه به شهر مشهد داشته باشد، افزود: درآمدهای مشهد محلی و بومی اما هزینه های آن ملی و فراملی است؛ هر دو سال و نیم یک بار کل ایران وارد مشهد می شود یعنی خدماتی که مدیریت شهری ارائه می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان و مجاوران باید سرمایه گذاران اصلی در شهر مشهد باشند

شهروندان و مجاوران باید سرمایه گذاران اصلی در شهر مشهد باشند