مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-24سياسي

تا زمانی که پیرو اسلام و نهضت سیدالشهدا هستیم خدا ما را یاری می کند


تا زمانی که پیرو اسلام و نهضت سیدالشهدا هستیم و خود را وامدار شهدا و آزادگان و ایثارگران و جانبازان می دانیم دست رحمت خدا بر مملکت بوده و خدا با قدرت خود ما را یاری خواهد کرد.

- ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت:تا زمانی که پیرو اسلام و نهضت سیدالشهدا هستیم و خود را وامدار شهدا و آزادگان و ایثارگران و جانبازان می دانیم دست رحمت خدا بر مملکت بوده و خدا با قدرت خود ما را یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه باید قدر انقلاب و نظام را بیشتر از گذشته بدانیم اظهار کرد:در چنین روزی در سال 59 صدام ملعون با حمایت و پشتیبانی بیش از 40 کشور به ایران اسلامی حمله کرد و ملت ایران با قوت و ایمان و روحیه استقامت و شجاعت به رهبری امام راحل با دلی مملو ازتوسل به خدا و نور ایمان در برابر آنان ایستادگی کردند.

وی با تاکید بر اینکه امروز هم راه مقاومت و استقامت ادامه دارد، افزود:آن روز در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر دشمنان ایستادیم و امروز به فضل خدا پهپادهای تولید کشورمان بر سر اسراییل و صهیونیسم غاصب به دست نیروهای حزب الله بمب و راکد وارد می کند و آنان این پهپادها را نمی توانند رهگیری کنند و یا تشخیص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا زمانی که پیرو اسلام و نهضت سیدالشهدا هستیم خدا ما را یاری می کند

تا زمانی که پیرو اسلام و نهضت سیدالشهدا هستیم خدا ما را یاری می کند