مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-24سياسي

حذف امضاهای طلایی گام موثری در برقراری عدالت و شفافیت است


حذف امضاهای طلایی از سوی مجلس، دولت و قوه قضاییه گام موثری در برقراری عدالت و شفافیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود فاضلی نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه بیله سوار، با تبریک هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و مردم ایران اسلامی اظهار کرد: دفاع مقدس سند زرین نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم و روایات ائمه معصومین (ع) در خصوص مقام و جایگاه شهدا، عظمت شهدا را بالاترین جایگاه و مقام ویژه نزد خداوند معرفی کرد و گفت: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و جاری کردن وصیت نامه های آنان در جامعه و مدیریت کشور ضروری است.

امام جمعه موقت بیله سوارفرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت و افزود: بهترین مسیر توحید، سعادت دین و تقوا را در رکاب سید الشهدا بودن است و از خداوند متعال می خواهیم توفیق قدم برداشتن در مسیر سرور و سالار شهیدان را نصیب ما کند.

حجت الاسلام فاضلی نیا در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مقوله برقراری عدالت در جامعه اظهار کرد: ما وقتی از برقراری عدالت، توسعه متوازن، ارزش های اجتماعی دَم می زنیم، اولاً این عدالت اجتماعی تدریجی خواهد بود و بلافاصله و در مدت زمان کوتاه عدالت بر قرار نمی شود ثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف امضاهای طلایی گام موثری در برقراری عدالت و شفافیت است

حذف امضاهای طلایی گام موثری در برقراری عدالت و شفافیت است