مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-24سياسي

لازمه پیروزی در جنگ نرم کنونی داشتن روحیه ولایتمداری است


فرمانده سپاه ورامین با اشاره به اینکه برای پیروزی در جنگ نرم کنونی باید روحیه ولایتمداری داشته باشیم گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود.

- ، سرگرد سعید تاجیک در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته خیرآباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس یک حادثه نبود که بگوییم تمام شد و رفت، دفاع مقدس یک فرهنگ است و این فرهنگ بایستی حفظ شود و به نسل های بعدی انتقال یابد، دفاع مقدس ما در مردادماه سال 67 تمام نشد و دفاع همچنان ادامه دارد و تنها نوع و شکل آن تغییر کرده است.

وی گفت: در گذشته شکل جنگ به صورت جنگ سخت بود و امروز تبدیل به جنگ نرم شده است که به گونه های جدید آن را اجرا می کنند، اما ما تجربه 8 سال جنگ سختی را داریم که می تواند راهگشای ما باشد.

فرمانده سپاه ورامین افزود: دفاع مقدس از این منظر مهم است که ما روحیات آن دوران درس بگیریم و آنچه که ما در جنگ سخت بر علیه دشمنان پیروز کرد، توکل، ایمان به خدا، اخلاص، ساده زیستی، روحیه جهادی و ولایت مداری بود که آن روحیه ولایتمداری در جوانان ما موج می زد.

وی بیان کرد: امروز هم اگر قرار است در این جنگ اقتصادی و نابرابر فرهنگی پیروز شویم باید روحیه ولایتمداری را در وجود خودمان نهادینه کنیم و امروز هم جوانان ما مورد آماج تیرهای دشمن هستند و دفاع همچنان باقی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه پیروزی در جنگ نرم کنونی داشتن روحیه ولایتمداری است

لازمه پیروزی در جنگ نرم کنونی داشتن روحیه ولایتمداری است