مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-24سياسي

تمجید علم الهدی از سخنرانی رییسی در سازمان ملل


ذلت استکبار جهانی یکی از ثمرات فرهنگ دفاع مقدس است و رزمندگان ما با تکیه بر قدرت پروردگار، دشمن مستکبر و پرطمطراق را به مذلت کشاندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سیداحمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در هرجای عالم، هنگامی که یک ارتش متجاوز به محدوده سرزمینی کشوری دیگر یورش می برد و با مقاومت آن ملت، ذلیلانه عقب نشینی می کند، آن روز به عنوان سالروز پیروزی گرامی داشته می شود اما در تقویم ما، هفته گرامیداشت دفاع مقدس در برابر تهاجم حزب بعث مصادف با آغاز این جنگ نابرابر است.

امام جمعه مشهد افزود: فلسفه این نام گذاری نامتقارن به خاطر فرمایش امام راحل است که حمله صدام را به مثابه سنگ انداختن یک دیوانه در یک چاه دانستند و همین سخن، روحیه دفاع و مقاومت را در این ملت ایجاد کرد و همگان بنا به فرمایش بنیان گذار کبیر انقلاب ایمان پیدا کردند که ولو با دست خالی می توان در برابر حمله ماشین جنگی صدام ایستادگی کرد و پیروز شد.

از این جهت، در تقویم پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، هفته آغاز جنگ تحمیلی برای گرامیداشت ایثارگری های آن هشت سال تکرارنشدنی نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، هفته تجلیل و گرامیداشت فرهنگی است که منجر به تجدید حیات انقلاب شد، خاطرنشان کرد: ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید علم الهدی از سخنرانی رییسی در سازمان ملل

تمجید علم الهدی از سخنرانی رییسی در سازمان ملل